Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Hlavica, Tomáš ; Kasanová, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V této diplomové práci je na základě teoretického rozboru provedena analýza vybrané firmy. Jedná se o střední firmu nabízející služby v oboru VZT, chlazení, klimatizací a systémů SHZ. Společnost doposud analýzy a strategické plánování neprováděla. Na základě analýzy firmy je pak v práci uvedena specifikace vizí a cílů společnosti, od nichž se odvíjí návrh marketingové strategie. Tato práce by tedy měla být podkladem právě pro zavedení strategického plánování společnosti.
Návrh marketingové strategie
Hlavica, Tomáš ; Kasanová, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V této diplomové práci je na základě teoretického rozboru provedena analýza vybrané firmy. Jedná se o střední firmu nabízející služby v oboru VZT, chlazení, klimatizací a systémů SHZ. Společnost doposud analýzy a strategické plánování neprováděla. Na základě analýzy firmy je pak v práci uvedena specifikace vizí a cílů společnosti, od nichž se odvíjí návrh marketingové strategie. Tato práce by tedy měla být podkladem právě pro zavedení strategického plánování společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.